Zing mee!

Houdt u van opera?

Lid worden van het koor

Zingt u graag en houdt u van opera? Dan is het Utrechts Operakoor misschien wel wat voor u! Enthousiaste nieuwe zangers en zangeressen zijn altijd van harte welkom. Er is ruimte bij alle stemsoorten en in het bijzonder bij de tenoren en alten.

Noten kunnen lezen is niet noodzakelijk maar wel handig. Van de nummers die we zingen zijn digitale bestanden (mp3) beschikbaar om thuis of in de auto mee te oefenen. Kom dus gerust eens (vrijblijvend) kijken of meezingen tijdens een repetitie. Laat het van te voren even weten als u wilt komen. Dan kunnen wij zorgen voor een gepaste ontvangst en een setje bladmuziek. Als u een ervaren koorzanger bent, kunt u ook op projectbasis aan een uitvoering deelnemen.

Wij repeteren op woensdagavonden van 19.45u tot 22.00u in de Rietendakschool in Zuilen, Laan van Chartroise 160. De Rietendakschool is goed bereikbaar per bus of per trein (station Zuilen). Parkeren is gratis.

Neem contact op via onderstaand formulier. Of bel met Willy Mooij, onze secretaris (tel. 06 45 84 66 03).

Neem contact op

Wilt u meer informatie over ons koor? Of wilt u een keer komen kijken, luisteren of meezingen? Stuur ons dan een bericht via deze website en we nemen contact met u op.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@utrechtsoperakoor.nl of bellen met Harry Sipkes, onze voorzitter (tel. 06 549 78 954)